torsdag 16 oktober 2008

Åsa day 12

Tomorrow I'm going to Malmö to visit my lovely friends.
It's going to be AWESOME!

I have written a poem about it, with rhymes and everything!

Min stundande resa till Malmö

Reunion med Camp onani
det är så fint som det kan bli.
Mustaschen är odlad och rött är sött,
jag har packat ner en outfit som är lika röd om kött.
det behöver man ha om man ska komma in på festen
som kommer bli den bästa festen förresten.

Ett födelsedagsbarn har också fyllt år,
tar med mig present som det är dags att hon får.
Dom andra får njuta av mitt goda sällskap
och jag längtar till allt galej och dårskap.

Om bara några timmar är jag nere hos dom fina,
Jossan, John, Simpan, Sofia, Klara och Lina.
Och alla andra också såklart,
jag kommer träffa er snart, snart, snart!

Hoppas som vanligt på att göra en Åsa igen,
imorgon händer det, jag har det på känn.
Det kommer bli fantastiskt, det kommer bli kul
det kommer bli det bästa som hänt sedan jul.


Inga kommentarer: