tisdag 16 december 2008

Åsa is being completely narcissistic (and nostalgic) and posts a huge post

So I've been trying to do my secret project and it hasn't gone very good. But I'm gonna keep trying. And my camera is a bit wierd so I can't take photos right now. But I'm sick of excuses and so are you I guess.
But I was watching old photos, and decided to do a post with how I've looked the last couple of years (2004- present). Feel free to laugh. (photos are clickable)

with Erik and J-Type, summer 2004

page, the first time around in oktober 2004

being embarrasing with my band Criminal Babes, 2004

captured by Lina in Stockholm, 2004

super skinny wearing a dress I made, 2004

in the studio, 2004

ski trip, 2005

with bleached hair in 2005

dyed my hair blue just after that (but it didn't last that long though)

with my best friend Lina, 2006

taking photos in the mirror, april 2006

graduation day, june 2006

visiting Gothenburg the summer before I moved here, 2006

wearing my fake glasses, the end of summer 2006

with my awesome hairstyle, making christmas candy, december 2006

I was sad on a anniversary day, januari 2007

hurt by stinging nettles, march 2007

photographed by my good friend Anna in Stockholm, 2007

just moved to Gothenburg, 2007

let's take a jump 'til march 2008

Minnie Mouse in a wig, Malmö 2008

and let's end with a photo by Pontus, end of spring 2008


6 kommentarer:

Anonym sa...

herregud jag känner så sjukt mycket igen dig på några av de första bilderna (jättestoraögonindieposerna gotta love it).
varför varför gör jag det? sockerdricka? eller? var? har vi hängt? jag kan inte placera!!!

Karin + Åsa sa...

Sockerdricka är det rätta svaret. Jag hette HÖGLJUDD och var ganska poppis där ett tag innan jag avslutade mitt medlemskap. Jag kommer lätt ihåg dig också, eller okej, jag har följt din blogg och så sen dess.

Anonym sa...

ah tack! jag satt fortfarande på bussen hem och klurade :)
högljudd, jag minns!

A sa...

åsa, marry me för tusan!

Anna sa...

Snyggiiiing! Jag minns dem allihop. Sockerdricka alltså. Så fint.

Det blå håret var så underbart!

Karin + Åsa sa...

Det var back in the days det :)

/Åsa